Viimse Aja Pühade Jeesuse Kristuse Kirik


MIKS SA MIND TÜÜTAD?

Tere kõik! Esiteks, ma vabandan ette, et minu eesti keel pole nii ladus, kui tahaksin..Noh, kust ma alustada võiks? Ma tundsin, et ma peaksin kirjutama hakkama oma kogemustest Eestis olles mormooni - misjonärina. Ma usun et vähemalt tavalisele eestlasele mormooni usk tekitab mõned küsimused.

Esiteks, mormoon on hüüdnimi. Tegelik kiriku nimi on Viimse Aja Pühade Jeesuse Kristuse Kirik.

Selle bloggi eesmärgiks on teatada huvitatutele natuke millestki,

mis on toonud ja ikka toob palju rõõmu oma enda ellu.

Matt Richardson

23 november 2013

Püha Vaim ja Püha Vaimu and

Tekkis mõte kirjutada Pühast Vaimust ja Püha Vaimu annist.
Me kõik saame tunda Püha Vaimu, Tema lähedust, kohalolekut, mõju jne.
Püha Vaimu and on and Jumalalt, mis saadakse kättepanemise teel. Läbi preesterluse, volituse, väe mida Jumal meie Taevane Isa on andnud ( taastanud) , et tema lapsed saaksid elus juhatust, tröösti, rahu ja õnnistusi.
Ja Need on kaks erinevat asja, mida inimestel on raske mõista, teen väikse ülevaate Piiblist, sellest kõigest on ka teine tunnistaja: Mormoni raamat!
Alustan sellest, kes on Püha Vaim?
Püha Vaim on Jumaluse kolmas liige 1Jh 5:7
Ta on Vaimisik, kellel pole lihast ja luust keha.
Püha Vaimul on oma roll:
Ta tunnistab Isast ja Pojast 1Kr 12:3
Ta teeb ilmsiks tõe kõigi asjade kohta Jh 14:26; 16:13
Ta pühitseb neid, kes on teinud meeleparandust ja saanud ristitud Jh 3:5
Püha Vaimu vägi võib tulla inimese peale juba enne ristimist ja tunnistada inimesele, et Jumala taastatud kirik, evangeelium on tõsi.
Kuid õiguse saada Püha Vaim oma pidevaks kaaslaseks alati, kui ollakse selle vääriline, on and, mida võib saada vaid käte pealepanemise kaudu Melkisedeki preesterluse hoidja poolt pärast volitatud ristimist õigesse Jeesuse Kristuse Kirikusse. Ap 8:12-25, Ap 3:38, Mt 3:11, Ap 19:2-6
Ma tunnistan, et Püha Vaim on Jumaluse kolmas liige, kes on Vaimisik, kes tunnistab, annab teada tõest ja kinnitab seda. Ja Püha Vaimu annist võivad saada osa kõik tema lapsed, kes on väärilised. Ja nautida Isa õnnistusi mida Tema on meile varuks pannud. 
Jeesuse Kristuse nimel! Aamen!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar