Viimse Aja Pühade Jeesuse Kristuse Kirik


MIKS SA MIND TÜÜTAD?

Tere kõik! Esiteks, ma vabandan ette, et minu eesti keel pole nii ladus, kui tahaksin..Noh, kust ma alustada võiks? Ma tundsin, et ma peaksin kirjutama hakkama oma kogemustest Eestis olles mormooni - misjonärina. Ma usun et vähemalt tavalisele eestlasele mormooni usk tekitab mõned küsimused.

Esiteks, mormoon on hüüdnimi. Tegelik kiriku nimi on Viimse Aja Pühade Jeesuse Kristuse Kirik.

Selle bloggi eesmärgiks on teatada huvitatutele natuke millestki,

mis on toonud ja ikka toob palju rõõmu oma enda ellu.

Matt Richardson

30 aprill 2017

Usk Jumalasse

Paljud inimesed küsivad:
Mis on usk?
Kas Jumal on olemas?
Näita mulle, siis ma usun!

Jagan teiega ühe loo, aga enne tsiteerin pühakirjast ühe koha, mis ütleb:
".....et usk on midagi, mida loodetakse ja mida ei nähta; mispärast, ärge vaielge, kuna te ei näe, sest te ei saa mingit tunnistust enne teie usu proovilepanemist." Eteri 12:6

Lugu räägib ühest noormehest, kes teenis sõjaväes, tema nimi on Timo. Timot kiusati sõjaväes kuna ta oli mormoon ehk Viimase Aja Pühade Jeesuse Kristuse Kiriku liige. Ta ei joonud kohvi, musta ega rohelist teed, ei suitsetanud ja ei joonud õlut koos rühma kaaslastega. Teda kiusas ka kapten, sest Timo käis iga pühapäev linnas, kirikus. (minu arvamus, igal ühel on õigus usule) kapten kiusas ka teda küsimustega, "kui Jumalat ei ole näha, siis Teda pole ka olemas." Timo oli tagakiusatud, kuid vaatamata tema usule ja ustavusele jäi ta endas kindlaks ja tegi seda mida ta tegi ja oli see, kes ta oli.
Üks kord metsas õppustel küsis kapten kõikidelt:
"Kas näete seda metsa?
Jah kapten!
Kas näete seda põldu seal?
Jah kapten!
Kas näete seda küla seal?
Jah kapten!
Kas näete seda kirikut, mis on keset küla?
Jah kapten!
Kas te näete Jumalat seal kirikus?
Ei kapten!
Siis pole Jumalat olemas vastas kapten!"
Ma ei kujuta ette mida Timo mõtles või kuidas ta end tundis, aga usun, et  kõik pilgud olid suunatud temale, et mida ta nüüd vastab, aga ta ei vastanud ega hakanud kaitsma end ega oma usku. Natukese aja pärast ta astus ette ja küsis kõikidelt rühma kaaslastelt.
"Kas te näete kaptenit?
Kõik vastasid jah näeme! 
Kas te näete kapteni saapaid jalas?
Jah näeme!
Kas te näete tema relva vööl?
Jah näeme!
Kas te näete kapteni paguneid?
Jah näeme!
Kas te näete kapteni tarkust, arukust?
Kõik vastasid, ei näe!
Timo andis tunnistuse: " Vaadake ringi Jumal on kõige Looja,  me küll hetkel ei näe teda, aga Tema on olemas Ta on loonud kõik, mis meid ümbritseb: mets, taimed, lilled, puud, loomad, taeva ja tähed ka meid Jumala lapsi. Me ei sa Teda näha, aga me saame näha Tema loodut ja õppida Teda tundma. Tema tarkus on suur ja piiritu"
Selline vahva lugu mida ma kuulsin ja natuke kohandades üles kirjutasin, ehk saab kellegile abiks olla mõistmaks Jumalat ja Tema imepärast tööd.
Jeesuse Kristuse nimel, aamen!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar